Utolsó módosítás: 2014-02-21 08:43:42 |
|
Sajátmárkás mûszaki cikk termékcsaládot vezet be Qilive néven az Auchan Magyarországon, a kínálatban kis és nagy háztartási gépek, audiovizuális és informatikai cikkek, valamint ezek kiegészítõi találhatóak meg - jelentette be az áruházlánc csütörtökön Budapesten. Ambrus Gábor, az Auchan lakásfelszerelési beszerzési vezetõje a sajtótájékoztatón elmondta: az Auchan 2013-ban a legtöbb mûszaki termék forgalmazásában 8-11 százalékos piaci részesedést ért el, és arra számít, hogy az új márkával együtt 12 százalékot meghaladó piacrészre tehet szert ebben a kategóriában. Az idén mintegy 100 ezer Qilive termék eladását tervezi a vállalat.
A terveket véleménye szerint alátámasztja, hogy a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint a mûszaki cikkek piaca 6,4 százalékkal nõtt 2013-ban. A várakozások szerint a legnépszerûbb termékcsoportok - okostelefonok, tabletek, televíziók, valamint a játékok - együttes forgalma az idén 10 százalékkal bõvül.
A 12 országban jelen lévõ Auchan a saját fejlesztésû mûszaki termékcsaládot 8 európai országban vezette be 2013 negyedik negyedévétõl kezdõdõen. A régióban Magyarország mellett a lengyel és a román áruházakban jelennek meg a termékek, és az idei évi tervekben szerepel az ukrajnai és oroszországi bevezetés is.
A magyarországi áruházakban a cég sajátmárkás okostelefonjai, tabletjei és sportkamerái már kaphatók, az év végére pedig 600 különbözõ termék lesz elérhetõ az Auchan mind a 19 áruházában. Az Auchan vállalat 1961 óta létezik, 12 országban van jelen és öt üzletága van. Magyarországon 19 hipermarketet üzemeltet, és mintegy 8000 munkavállalót alkalmaz.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|