Utolsó módosítás: 2014-04-15 12:20:40 |
|
Még április végén változtat az asztali böngészõkben látható hirdetések megjelenítésén a Facebook. Háromszor nagyobb felhasználói aktivitás várható a Facebookra kitett reklámoknál – ezt ígéri hirdetõinek az új reklámmegjelenítés tesztelése után a közösségi oldal.
A cégek mellett talán a felhasználók is örülhetnek majd, hiszen az új megjelenítés azt jelenti, hogy bár a jobb oldalsávban látható hirdetések ezután nagyobbak lesznek (nagyobb kép tartozik majd hozzájuk), viszont kevesebb lesz belõlük.
Az újfajta hirdetésmegjelenítést néhány hirdetõ számára még áprilisban bevezeti a Facebook, a többieknél pedig, szokás szerint, fokozatosan aktiválják majd az újdonságot. A várhatóan év végére befejezõ átállás idõszaka alatt az új formátumot megkapó cégek is dönthetnek majd a kisebb reklámmegjelenítés választása mellett.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|