2024. április 25. Csütörtök, Márk.
 
Az Audiban dolgozna a legtöbb magyarForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2014-04-24 17:34:52
Az Audi a legvonzóbb cég Magyarországon – a Randstad Award (a világ legnagyobb független munkáltatói márkájának) felmérése alapján. A munkahely kiválasztásakor a magyaroknál az elsõdleges szempontként a bér és a juttatások szerepelnek, megelõzve a foglalkoztatás biztonságát.

A felmérést készítõ cég tájékoztatása szerint a magyar munkavállalók 67 százaléka szeretne az Audinál dolgozni. Ezzel az eredménnyel a vállalat elnyerte Magyarországon a legvonzóbb munkáltatónak járó Randstad Awardot.

A világ legnagyobb független munkáltatói márka felmérése alapján a gyõri autógyár több szempontból is az élre került: a megkérdezettek szerint Magyarországon az Audira jellemzõ leginkább, hogy versenyképes bért és juttatásokat biztosít, hogy hosszú távon is garantálja a foglalkoztatást, illetve hogy megfelelõ képzést nyújt az alkalmazottainak.

“Ha így értékelnek egy vállalatot, az azt jelenti, hogy a legjobb munkaerõbõl toborozhat és így komoly versenyelõnyre tehet szert” – idézi az összegzés Baja Sándort, a Randstad Hungary ügyvezetõ igazgatóját.

A Magyarországon elsõ alkalommal végzett felmérés szerint a leginkább környezet- és társadalomtudatos munkaadónak a Mercedes-Benz, a legérdekesebb munkalehetõséget kínáló vállalatnak pedig az IBM bizonyult 2014-ben. A saját szektorában elért legjobb eredményért különdíjat kapott a Samsung Electronics, a Richter Gedeon, a Magyar Telekom és a Nestlé.

A felmérés eredményei szerint az autóipari vállalatok még a telephelyüktõl távol is nagy népszerûségnek örvendenek. Az Audi számít a legvonzóbb munkahelynek még a Dél-Dunántúlon is, a gyõri vállalatot csak a Mercedes-Benz tudta megelõzni Közép- és Észak-Magyarországon. Más szektorban tevékenykedõ cégek közül a második helyig csak a Samsung Electronics és a Nokia jutott el a Közép-Dunántúlon, illetve a Dél-Alföldön. Ez alapján nem meglepõ, hogy a szektorokat tekintve minden demográfiai csoportban az autóipar a legnépszerûbb a magyar munkavállalók körében.

A kutatásból kiderült, hogy az állásajánlatok közötti választásnál a magyar munkavállalók 41 százaléka a fizetés alapján dönt. Csak minden hatodik válaszadónál elsõdleges szempont az, hogy a munkaadó hosszú távon is tudja-e garantálni a foglalkoztatást. “Ez nem magyar sajátosság, globális szinten hasonló tendenciák figyelhetõk meg” – vélekedett Baja Sándor.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!