Utolsó módosítás: 2014-06-13 15:45:01 |
|
Az idei tavaszi kampány 9000 csatlakozója 2 millió kilométert tekert, öt hét alatt 63 millió forint benzinköltséget spóroltak meg, 300 tonna szén-dioxid kibocsátástól óvták meg a környezetet. Ezerrel többen választották a kerékpárt a mindennapi munkába járáshoz a tavaszi Bringázz a munkába! kampányban 2014. április 22. és május 30. között tavalyhoz képest - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium. Az idei tavaszi kampány 9000 csatlakozója 2 millió kilométert tekert.
A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium és a Magyar Kerékpárosklub közös szervezésében 13. alkalommal megrendezett kampány a kerékpározást népszerûsíti az egészségmegõrzés és a városok élhetõbbé tétele érdekében.
A regisztrált résztvevõk a tavaszi kampány 5 hete alatt 63 millió forint benzinköltséget spóroltak meg és 300 tonna szén-dioxid kibocsátástól óvták meg a környezetet. A játékban ezúttal 2200 cég vagy intézmény vett részt, közülük kétszázan újonnan csatlakoztak - tájékoztatott az NFM.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|