2024. március 29. Péntek, Auguszta.
 
Élelmiszerbiztonsági mobil alkalmazást indított a NébihForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2014-12-03 09:50:14
December elsejétõl elérhetõ a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) új mobil alkalmazása, amellyel a fogyasztók hatékonyan segíthetik az élelmiszerbiztonsági problémák felderítését, és azonnal jelezhetik az általuk felfedezett szabálytalanságokat a hatóságnak - közölte a Nébih az MTI-vel kedden.

Az egyelõre androidos okostelefonokon elérhetõ Nébih Navigátor nevû alkalmazással a vásárlók pontosan jelezhetik a vásárlás helyszínét és a probléma okait, amelyet a hatóság szakemberei kivizsgálnak. Jelenteni lehet például lejárt minõségû vagy jelöletlen élelmiszert, eladáshelyi higiéniai problémát, helytelen tárolást vagy bármilyen szokatlan, gyanús körülményt. Az applikáción keresztül a telefonos híváson kívül, hangalapú, e-mailes vagy fényképes bejelentési módok közül lehet választani. A Nébih Navigátor a bejelentési lehetõség mellett számos más, hasznos információval is szolgál, például automatikusan küld élelmiszerbiztonsággal kapcsolatos híreket, riasztásokat.

A tájékoztatás szerint a konkrét problémák pontos bejelentése lehetõséget ad arra, hogy a vizsgálatot gyorsan és célzottan, az adott helyszínen elvégezzék. Azok számára, akik a mobil applikáció helyett szívesebben élnének a bejelentés lehetõségével telefonon keresztül, a Nébih 06-80-263-244-as zöld száma továbbra is rendelkezésre áll.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!