2024. április 25. Csütörtök, Márk.
 
Többórás szabadidejüket leginkább tévézéssel töltik a magyarok egy felmérés szerintForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2015-01-19 13:29:43
Többórás szabadidejükben a magyarok inkább tévéznek vagy zenét hallgatnak, mozgással és kulturális tevékenységgel az emberek kevesebb mint 30 százaléka töltõdik fel, ha pedig csak tíz perc szabadidejük van, akkor a magyarok 67 százaléka kávézással kapcsolódik ki.

A Tárki által a Nespresso megbízásából tavaly év végén készített több mint ezer fõs reprezentatív kutatás a lakosság pihenési szokásait vizsgálta az alapján, hogy tízperces vagy többórás szabadidõ áll-e rendelkezésére.

A kutatás szerint a 10 perces szabadidõben népszerû kikapcsolódási mód még a beszélgetés és a sétálás is, a cigarettáért pedig a megkérdezettek 31 százaléka nyúl.

Hosszabb szabadidejét a magyar lakosság 85 százaléka tévénézéssel, zenehallgatással, 75 százaléka baráti, vagy családi beszélgetésekkel tölti, ezt a könyv- vagy újságolvasás és az internetezés követi. A megkérdezettek 52 százaléka kertészkedéssel vagy barkácsolással, 39 százalékuk kávézással, teázással, 30 százalékuk mozgással, 24 százalékuk pedig kulturális programmal kapcsolódik ki.

A több mint 60 országban, mintegy 8 ezer munkatárssal mûködõ Nespresso székhelye a svájci Lausanne-ban található, anyavállalata, a Nestlé, a világ legnagyobb élelmiszeripari társasága. A Nestlé 2013-ban 10,0 milliárd svájci frank (2700 milliárd forint) adózott nyereséget ért el, 6 százalékkal kevesebbet, mint az elõzõ évben. A cég forgalom nem egészen 3 százalékkal, 92,2 milliárd svájci frankra nõtt.

A nyilvános cégadatok szerint a Nestlé Hungária Kft. nettó árbevétele 2013-ban 109,77 milliárd forint volt, szemben az elõzõ évi 103,43 milliárd forinttal. Adózott eredménye tavalyelõtt 1,7 milliárd, míg az azt megelõzõ évben 425 millió forintot tett ki.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!