2024. április 19. Péntek, Emma.
 
Fogyasztóik titkaiért versengenek a vállalatokForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2015-02-20 14:20:14
Mitch Barns állítása szerint drámai változásokat okozhat az elektronikus kereskedelem.

Hamarosan megszerzik a fogyasztók összes titkát a kereskedelmi vállalatok és a fogyasztási cikkeket gyártó cégek. Mégpedig annál alaposabban és intenzívebben, minél több fogyasztójuk használ okostelefont vagy tabletet. „Meggyõzõdésem, hogy a mobil internetes vásárlás forradalma épphogy elkezdõdött” - állapítja meg Mitch Barns, a Nielsen elnök-vezérigazgatója a Die Welt címû német lapnak adott interjúban.
Hol a vevõ?

Alapvetõen fontos szerinte, hogy az internet révén, a rajta lévõ hirdetésekért fizetõ minden cégnél könnyen meg tudják állapítani, potenciális vevõik éppen hol tartózkodnak. Azon kívül ismerik mindegyikük vásárlásainak történetét és sokuk szokásait is. Valaki most éppen bizonyos sportruházati cikket keres? Mobilja személyre szólóan ajánl neki egy sportüzletet. A tablet megmutatja neki a legközelebbi eszpresszóhoz vezetõ útvonalat és ajánl sok minden mást is. Mindezt persze naponta több milliószor megteszi, sok milliárdnyi változatban.
Mindent tudnak

Véleménye szerint olyan platformok, mint az Amazon vagy az Alibaba roppant mennyiségû digitális és személyes jellegû ismerettel rendelkeznek. Tudják, hogy az internet-használók mit vásároltak a múltban, de azt is, milyen termékek iránt érdeklõdtek, anélkül, hogy megvásárolták volna. Sõt azokat az általuk tárolt információkat is árusítják a piacon, hogy internetezõk milyen módon kerestek valamit egy-egy weboldalon. „Eleinte mindenki online kereskedõknek tartotta az e-kereskedelmi platformokat, amelyek azonban egyre inkább marketing és reklám platformokká váltak” – mutat rá Barns.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!