2020. október 22. Csütörtök, Előd.
 
Az átlag felett nõtt a mennyiségi eladásForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2015-04-24 09:07:28
A vegyi áruk forgalma elkezdett visszazárkózni a válság elõtti szinthez.

Háztartási vegyi áruból és kozmetikumból az élelmiszer-kiskereskedelem mintegy 335 milliárd forint forgalmat bonyolított le 2014. március-2015. február között; 6 százalékkal nagyobbat, mint egy évvel korábban.
Trendváltás

Mennyiséget tekintve is újra növekedést regisztrálhatott a Nielsen, az elõzõ idõszakhoz viszonyítva. – Az elmúlt évek csökkenõ forgalmi trendje után 2014-ben a vegyi áruk forgalma elkezdett visszazárkózni a válság elõtti szinthez. Ezt igazolja az is, hogy átlag felett nõtt a mennyiségi eladás a legutóbbi tizenkét hónap során például a legnagyobb forgalmú tíz termék közül ötbõl: toalett papírból, öblítõbõl és dezodorból 6-6, míg pelenkából és tusfürdõbõl 5-5 százalékkal – tájékoztat Barta Mónika, a Nielsen ügyfélkapcsolati igazgatója.
Koncentráltan

Olyannyira koncentrált a bolti forgalom, hogy a boltok teljes bevételének kétharmada, 66 százaléka két üzlettípusra, hipermarketre és drogériára jutott. – Amíg a hipermarket mutatója az elõzõ tizenkét hónapos idõszakban elért 36 százalék után legutóbb 34 százalékra változott, addig a drogériáé 31-rõl 32 százalékra emelkedett. Szintén nagyobb lett a szupermarketet és diszkontot magában foglaló 401-2 500 négyzetméteres csatorna értékben mért piaci részesedése.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!