2024. április 19. Péntek, Emma.
 
A BKK már a reptéren útbaigazítást ad a fõvárosba érkezõknekForrás: richpoi.hu
Utolsó módosítás: 2013-09-27 08:25:33
Címkék: Bihari hírek, bkk
Megnyíltak és sikeres próbaüzem után végleges nyitva tartással üzemelnek a Budapesti Közlekedési Központ új tömegközlekedési ügyfélközpontjai Budapest nemzetközi repülõterén.

A BKK közleménye:

Az új ügyfélpontok tájékoztatást adnak a közlekedési lehetõségekrõl, információs kiadványokat biztosítanak a Budapestre látogatóknak, illetve a BKK teljes tarifapalettája elérhetõ, így a Budapestre látogató turisták már a reptéren megvehetik mostantól 24 vagy 72 órás jegyüket, esetleg más jegy- vagy bérlettermékünket. A 2B terminál érkezési oldalán már végleges kialakításban mûködik az ügyfélközpont, a 2A terminálon az érkezési elõtér korszerûsítése után nyeri el 2014 elején végsõ helyét, addig ideiglenes pultként üzemel.

A Budapesti Közlekedési Központ — a Turizmus Világnapja programjaihoz csatlakozva — színvonalas angol nyelvû, a fõvárosi közlekedési hálózaton történõ eligazodást segítõ, illetve különleges közlekedési eszközöket bemutató kiadványaihoz juthatnak hozzá a turisták Budapest nemzetközi repülõterén. A repülõtéri ügyfélpontjainkon a jegy- és bérletvásárlási lehetõség mellett munkatársaink segítenek az eligazodásban is: a hét minden napján kora reggeltõl késõ estig angol és magyar nyelven hasznos közlekedési és turisztikai információkkal látják el a fõvárosba érkezõket.

 

A Budapesti Közlekedési Központ régi adósságot törlesztett az újonnan nyílt ügyfélpontokkal mind az idelátogatók, mind a hazaérkezõk felé, hiszen ez idáig nem mûködött jegy- és bérletértékesítés, illetve ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálat a magyar fõváros nemzetközi repülõterén. Budapest városvezetése és a Budapesti Közlekedési Központ számára egyaránt fontos, hogy a Budapestre érkezõk könnyen eligazodjanak a fõváros közlekedési rendszerében, és a reptérre érkezve jegy- és bérletvásárlás se jelentsen számukra gondot. A késõbbiekben tömegközlekedési jegyautomatákat is telepítünk a reptérre.

A Nemzetközi Repülõtér 2B terminál érkezési szintjének központi részén található ügyfélpont a hét minden napján reggel 6:35-tõl este 22:15-ig tart nyitva. A 2A terminálon, szintén az érkezési szinten található az egyelõre ideiglenes pultként mûködõ ügyfélpontunk, ahol kollegáink reggel 8:45 és 20:20 között fogadják a Budapestre érkezõket. A 2A terminálon a végleges kialakítást 2014 elején nyeri el az ügyfélpont, az elõtér átépítése nyomán.

 

A BKK Ügyfélpontokon munkatársaink a jegy- és bérletértékesítésen felül hasznos közlekedési információkkal látják el a hazánkba érkezõket: a város különbözõ pontjaira történõ eljutásról, és a közösségi közlekedési hálózatról is részletes felvilágosítást adnak.

A BKK elsõ, központi ügyfélcentrumában, a Rumbach Centerben már 2012 óta intézhetik az ügyfelek a tömegközlekedéssel, a közútkezeléssel, és a teherforgalmi behajtással kapcsolatos ügyeiket. A reptéri ügyfélpontok az elsõk azon ügyfélközpontok sorában, amelyeket 2016-ig három ütemben, a város legforgalmasabb pontjain létesít a Budapesti Közlekedési Központ. Ezek az értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen ezek a helyszínek mindenben alkalmasak lesznek az újonnan bevezetendõ jegyrendszer igényeinek kiszolgálására, támogatására. Az Ügyfélközpontok szolgáltatásait hamarosan új jegykiadó-automaták is kiegészítik majd, hogy a jegy- és bérletvásárlás a nyitvatartási idõn túl se okozzon gondot.

A Budapesti Közlekedési Központ létrejötte, 2010 óta kiemelt figyelmet fordít a hazánkba érkezõk megfelelõ tájékoztatására: egyre több felületen jelenik meg angol nyelvû tájékoztatás a magyar mellett.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!