Utolsó módosítás: 2013-11-11 18:42:25 |
|
November 7-étõl elektronikus úton is kitölthetik és ellenõrizhetik az egészségügyi dolgozók a mûködési nyilvántartásban szereplõ adataikat, hogy azok naprakészek, teljes körûek és helyesek legyenek - közölte az Egészségügyi Engedélyezési és Közigazgatási Hivatal (EEKH) MTI-vel. Mint írták, az egészségügyi humánerõforrás monitoring projekt keretében a Gyógyszerészeti és Egészségügyi Minõség- és Szervezetfejlesztési Intézettel együttmûködve adatfrissítési kampányt szerveznek, amelynek célja, hogy minden egészségügyi dolgozó megújíthassa a mûködési nyilvántartásban szereplõ adatait.
Az EEKH felhívja a figyelmet, hogy az egészségügyi dolgozók jogszabályban elõírt kötelezettsége a mûködési nyilvántartásban szereplõ adatok változásának bejelentése, amelyet 30 napon belül kell a hivatalhoz eljuttatni. Ezen kötelezettség teljesítését szeretnék az adatfrissítési kampány megszervezésével elõsegíteni.
A hivatal által létrehozott webes felületen minden egészségügyi dolgozó a rendszerbe való biztonságos belépést követõen ellenõrizheti a nyilvántartásban található saját adatait, valamint jelezheti a EEKH felé, ha hiányosságot, eltérést észlelt. A link http://validalas.eekh.hu címen érhetõ el.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|