2024. március 29. Péntek, Auguszta.
 

Bár az egy háztartásra jutó 3,3 millió forintos nettó pénzügyi vagyonnal Kelet-Közép-Európa középmezõnyébe tartoznak a magyarok, megtakarításaikban mégis a rövid távú szemlélet a jellemzõ – derül ki a CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. elemzésébõl, amelynek eredményeit szerdán juttatta el az MTI-hez.

A cigaretta magyarországi feketepiacának aránya már meghaladja a 12 százalékot, a legszembetûnõbb változás a külföldön legálisan gyártott, de kifejezetten csempészek által forgalmazott cigaretták hazai jelenlétének növekedése – derül ki a GfK Hungária feketepiacot vizsgáló felmérésébõl.

A valóságos üzletek és e-kereskedelem szoros együttélését igazolta a felmérés.

A munkavállalók négyötöde szívesen dolgozna távmunkában Magyarországon, azonban a munkahelyek még nem nyitottak az otthoni munkavégzésre – derül ki a Profession.hu felmérésébõl.

Az Ipsos júliusi felmérése alapján a pártok sorában továbbra is a Fidesz áll az elsõ helyen, bár csökkent a kormánypárt támogatottsága. Az MSZP elmozdult múlt havi történelmi mélypontjáról, de így sem tudta utolérni a Jobbikot, amelynek szintén bõvült a tábora.

A magyar lakosság 86 százaléka rendelkezik internet hozzáféréssel, ám mindössze 28 százalékuk vásárol rendszeresen termékeket a világhálón keresztül – derül ki az eMAG online kereskedõ felmérésébõl.

A válaszadók közel fele már most takarékoskodik a gyermeke jövõjére, 16 százalékuk pedig tervezi azt, míg több mint egyharmaduk anyagi okok miatt nem tud takarékoskodni a gyermekek életkezdésére – közölte a Groupama Garancia Biztosító a megbízásából, a GfK Hungária által készített egyik felmérés eredményét az MTI-vel.

A felmérés szerint a pályakezdõk fele legalább nettó 200 ezer forintot szeretne keresni.

Továbbra is magas az idegenellenesek aránya Magyarországon – olvasható ki a Tárki kutatási eredményeibõl, amelyeket az MTI-hez is eljuttattak szerdán.

A hazai internetezõk körében végzett felmérés tanúsága szerint a lakosság mindössze 46 százaléka tervez üdülést idén, a vakációzók 79 százaléka júliusban vagy augusztusban utazik el, és átlagosan nyolc napot szán pihenésre – derül ki a Budapest Bank szerdán közölt felmérésébõl.

Az idén nyáron már 5,15 millió magyar használja a világhálót, azaz a 15 évnél idõsebb lakosság 60,68 százaléka internetezik – derül ki a Gemius üzleti tanácsadó cég szerdán közölt negyedéves jelentésébõl.

A saját márkák legintenzívebb vásárlói a magasabb jövedelmû háztartások.

57 éves korig dolgoznánk2014-05-31 11:00:00

Hatvanöt éves koráig csak a munkavállalók egytizede szeretne munkába járni.

Az elmúlt év nyertese a kereskedelmi statisztikák szerint a táblagép volt.

Nincs pénzünk egészséges élelmiszerekre, de dohányzásra mindig költünk – állítja többek között egy most készült hazai tanulmány, amely a lakosság életmódját vizsgálta. A kép eléggé lesújtó.

Az Audi a legvonzóbb cég Magyarországon – a Randstad Award (a világ legnagyobb független munkáltatói márkájának) felmérése alapján. A munkahely kiválasztásakor a magyaroknál az elsõdleges szempontként a bér és a juttatások szerepelnek, megelõzve a foglalkoztatás biztonságát.

Így kellene megmenteni a devizahiteleseket a lakosság szerint. Több éve több hullámban tett és tesz kísérleteket a kormányzat a devizahitelesek megmentésére. A jelenlegi törekvések szerint véglegesen lezárul a következõ hónapokban az ingatlanfedezettel rendelkezõ devizahitelek korszaka, a bankszektor és a kormányzat intenzíven dolgozik a megoldáson.

Jövõre tovább bonyolódik az adóadminisztráció Magyarországon: komplikáltabb lesz az áfa-bevallás és az új kisvállalkozási adók sem segítik az átláthatóságot - közölte a BDO Magyarország könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfõn az MTI-vel annak kapcsán, hogy az Országgyûlés várhatóan elfogadja a 2013-ra vonatkozó adóváltoztatásokat.

Kissé javult Magyarországon a fogyasztói bizalom a második negyedévben az elõzõ negyedévhez képest, ugyanakkor még nem közelíti meg a tavalyi vagy az azelõtti szintet a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb felmérése szerint.

A GfK Hungária szerdán közzétett felmérése szerint a férfiak hajlamosak sötétebben látni saját párkapcsolatukat egy-egy könnyebb flört után, míg a nõknél egy harmadik érkezése inkább megerõsíti a kötõdést.
A britek a legrosszabbul öltözködõ európai turisták - derül ki egy utazási honlap felmérésébõl. A pénteken közölt eredmény szerint viszont nem õk olvassák a legtöbbet a céges levelezést pihenés közben.
« Előző « 3. oldal »  Következő »