Sajtot �s �d�t�t is t�bbet v�s�roltunkForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2015-03-18 18:50:19 Nyomtatás - Hír webcíme: www.biharlap.hu/hir/18106
Címkék: Bihari h�rek, �lelmiszer, felm�r�s, kiskereskedelem, Nielsen
Egy �v alatt a boltok �lelmiszerb�l k�zel 1500 milli�rd forintnyit forgalmaztak.

Folytat�dik az �lelmiszerek kiskereskedelm�nek kedvez� trendje. Tavaly febru�r �s id�n janu�r k�z�tt a boltok k�zel 1 480 milli�rd forint forgalmat �rtek el, ami 5 sz�zal�kkal t�bb, mint az el�z� hasonl� id�szak sor�n.
N�mi n�vekm�ny

Ezzel egy id�ben mennyis�g szempontj�b�l plusz 4 sz�zal�kot regisztr�lt a Nielsen fogyaszt�i inform�ci�kat �s ismereteket szolg�ltat� v�llalat. Jellemzi a v�ltoz�sok kedvez� volt�t, hogy egy �vvel kor�bban �rt�k�t tekintve m�g stagn�lt, mennyis�gben pedig k�t sz�zal�kkal cs�kkent az �lelmiszerek bolti elad�sa, az egy �vvel azel�tti hasonl� id�szakhoz viszony�tva. �rt�ket n�zve �tlag felett b�v�lt a legnagyobb forgalm� t�z kateg�ria piaca k�z�tt a sajt, a sz�nsavas �d�t�ital �s �sv�nyv�z, a gy�m�lcsl� �s a tejf�l egyik tizenk�t h�napos id�szakr�l a m�sikra.
Top 10 kateg�ria

Mennyis�g szempontj�b�l a top t�z kateg�ria k�z�l �tlag felett emelkedett a k�vetkez�k bolti elad�sa: sajt, sz�nsavas �d�t�ital, gy�m�lcsl�. K�tsz�mjegy� n�veked�st regisztr�ltak p�ld�ul az energia- �s sportital, a snack �s a chips eset�ben. Az elad�si helyek piaci poz�ci�ja k�t boltt�pus eset�ben v�ltozott. A legnagyobb �zletek �rt�kben m�rt piaci r�szesed�se 2 sz�zal�kponttal cs�kkent, egyik tizenk�t h�napos id�szakr�l a m�sikra, 27 sz�zal�kra. Ezzel szemben 2 sz�zal�kponttal lett nagyobb, 38 sz�zal�k a szupermarketet �s diszkontot mag�ban foglal� 401-2 500 n�gyzetm�teres csatorna piaci r�szesed�se.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Véleménye van? Írja meg!