2024. április 27. Szombat, Zita.
 
Újabb ügyfélszolgálatokat korszerûsített a hajdú-bihari kormányhivatalForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2014-06-12 12:52:28
Évente százezernél többen intézhetik egészségbiztosítással és nyugdíjbiztosítással kapcsolatos ügyeiket Debrecenben, a két szakigazgatási szerv közösen kialakított új ügyfélszolgálati irodájában – jelentette be a hajdú-bihari kormányhivatal fõigazgatója szerdán sajtótájékoztatón Debrecenben.

Vasas Lászlóné hozzátette: az országban egyedülálló módon az egészségbiztosítási ügyeiket a hét minden munkanapján, teljes munkaidõben intézhetik az ügyfelek, a nyugdíjbiztosítási ügyfélszolgálatot pedig a hét három munkanapján teljes munkaidõben, kedden és szerdán pedig 8 és 14 óra között kereshetik fel.

A fõigazgató szerint az új, egységes ügyfélszolgálat a kormányablakok színvonalán intézi a nyugdíjbiztosítási és egészségbiztosítási ügyeket.

Vasas Lászlóné elmondta azt is, hogy egyedül az uniós egészségügyi kártya kiadását választották le az új, közös ügyfélszolgálatról, az ugyanis nyáron akkora ügyfélforgalmat jelent, amelyet gyorsabban lehet külön kezelni. Debrecenben évente 15-16 ezer EU-kártyát adnak ki – tette hozzá, megjegyezve: ennek ellenére délutáni idõpontban mindössze öt percet vesz igénybe az eljárás.

A hajdú-bihari kormányhivatal fõigazgatója beszámolt arról, hogy a megyében három kormányablak mûködik: Nyíradonyban, Tiszacsegén és Debrecenben, utóbbi az ország második legnagyobb kormányablaka.

Az ügyfelek jól fogadták a kormányablakok megnyitását: az elmúlt másfél hónapban kilencezerrel többen, mintegy 54 ezren keresték fel ügyeik intézésére a hajdú-bihari kormányablakokat – mondta Vasas Lászlóné.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!