2024. április 19. Péntek, Emma.
 
Testápolásra nem sajnáljuk a pénztForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2014-08-10 13:38:06
Mosószernél, öblítõnél és dezodornál kiemelkedõen kedvezõ a trend.

Kedvezõen alakulnak idén az élelmiszer-kiskereskedelemben a trendek háztartási vegyi árunál és kozmetikumnál. Forgalmuk az elsõ félév során – értékben – mintegy 158 milliárd forintot ért el, ami 6 százalékkal nagyobb, mint tavaly január-június között. Mennyiség szempontjából pedig több évi csökkenés után, most 2 százalék pluszt regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe.
Átlag felett…

Átlag felett nõtt a boltok bevétele és az eladott mennyiség is a legnagyobb forgalmú tíz vegyi és kozmetikai termék közül mosószerbõl, öblítõbõl, továbbá dezodorból. Szintén a legutóbbi két elsõ félévet tekintve, a többi termék közül kiemelkedik az értékben mért bolti forgalom növekedési üteme például konyhai törlõkendõbõl, dekor kozmetikumból, fogkefébõl és szájvízbõl. Mennyiség szempontjából a vegyi áruk és kozmetikumok átlagát jóval meghaladó arányban adtak el többet például toalett papírból, tusfürdõbõl, szappanból és borotvapengébõl. A kedvezõ változás egyik lényeges oka, hogy erõsödik a magyar fogyasztók bizalma.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!