Utolsó módosítás: 2015-05-15 11:59:04 |
|
Bár hosszú ideje úgy tûnik, hogy a világ a teljes globalizáció felé halad és a multinacionális vállalatok szerepe a vártnál is meghatározóbb, mégis adódnak kérdõjelek: szaporodnak a családi vállalkozások, új divatja van a helyi termékeknek. Minden szinten önálló identitások jönnek létre, ami ellentmond ugyan a korábbi prognózisoknak, de nem a józan észnek. Mi az a terület, ahol a családi vállalkozás jobb, mint a globális vállalati? – egyebek mellett errõl volt szó azon a kerekasztal-beszélgetésen, amelyet csütörtökön rendeztek a KKV Csúcstalálkozón a Kölcsey Központban.
Az elhangzottakról késõbb a Hajdú-bihari Naplóban és a Hajdú Online-on is beszámolunk.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|