2024. május 2. Csütörtök, Zsigmond.
 
Fizetõs is lehetne a FacebookForrás: richpoi.com
Utolsó módosítás: 2013-07-26 11:59:41
Érdekes ötlettel állt elõ Biz Stone, a Twitter társalapítója. A menedzser úgy véli, hogy létre kellene hozni a népszerû közösségi oldal reklámmentes, de fizetõs változatát.

Biz Stone napjainkban elsõsorban a Jelly Industries társalapító-vezérigazgatójaként dolgozik és a Medium nevû blogplatformon osztotta meg javaslata részleteit. Az üzletember kijelentette: a Facebook akkor kerülhetne még jobb helyzetbe, ha a közösségi portál létrehozná a reklámmentes, de ugyanakkor további funkciókkal kiegészített verzióját. Ez az új honlap viszont már nem lenne ingyenes. Stone közölte, hogy egy hosszabb szünet ismét jelen van a Facebookon, s összegezte az õ és a korábbi Facebook-dolgozók tapasztalatait. Szerinte a közösségi oldalon elhelyezett reklámok nem igazán hasznosak vagy érdekesek, viszont ezeket az ajánlatokat általában mégis megtûrik, mert a segítségükkel ingyenes maradhat a szolgáltatás, az ingyenesség pedig vonzó dolog.

A Twitter társalapítója változtatna a jelenlegi helyzeten; szerinte azok az emberek, akiknek lenne ennyi pénzük és a Facebookot igazán szeretik, havonta tíz dollárt biztosan áldoznának arra, hogy a reklámmentes - és néhány kiegészítõ funkcióval kiegészített - változatot használhassák. Amennyiben csak a felhasználók tíz százaléka támogatná az ötletet, akkor az máris havonta egymilliárd dollár bevételt jelentene. A Facebook persze egyelõre nincs rászorulva a plusz bevételekre, ugyanis az elsõ üzleti negyedévben 219 millió dolláros nyereséget könyvelhetett el, ami 6,8 százalékkal nagyobb az elõzõ esztendõ hasonló idõszakához képest. A havonta aktív felhasználók száma pedig 23 százalékkal nõtt és elérte az 1,11 milliárdot.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!