A komádi gazda két év pereskedés után jutott hozzá a harmincmillió forintjához.
Közel ötven embert vert át az a két férfi, akik 2013. március 26-ára termékbemutatót hirdettek a csökmõi Faluházban.
Több tucat termékcímke tartalmáról nyújt információt a Tudatos Vásárlók Egyesületének új adatbázisa. A szervezet ajánlani szeretné azokat a címkéket, amelyek megbízhatóan jelzik, hogy az adott termék megfelel a környezetbarát kritériumoknak.
Jelentõsen változik az idei évtõl a fogyasztói csoportok szabályozása. A jogalkotók szándéka szerint az új szabályokkal a korábbiakhoz képest nehezítik a trükkös, becsapós fogyasztói csoportok, vásárlói klubok mûködését.
A termékbemutatók szervezõi nem ismernek lehetetlent: a legújabb trükkjük, hogy külföldi cég magyarországi képviseleteként mutatkoznak be, így próbálják meg hitelesebbé tenni termékeiket, szolgáltatásaikat. Mutatjuk, mivel próbálkoznak még mostanában.
Gablini Gábor azt is elmondta, hogy miért.
|
|
 |
|