2024. március 28. Csütörtök, Gedeon, Johanna.
 

Ismét megnyíltak a pályázatok az Erzsébet-program keretében. Nyugdíjasok fürdõbelépõkre és szálláshelyekre pályázhatnak.

Folyamatosan bõvül a diákigazolvánnyal kedvezményes vásárlást kínáló üzletek köre, az okostelefonokon pedig mostantól egy továbbfejlesztett keresõ is segít az elfogadóhelyek megtalálásában – közölte a Diákkedvezmény Nonprofit Kft. az MTI-vel.

A legmagasabb színvonalat képviselõ, csúcskategóriájú alapanyagokkal dolgozó éttermek kínálta prémium menükkel is megismerkedhetnek kedvezményes áron a 8. Országos Étterem Hét vendégei március 16. és 22. között.

Év elejétõl kedvezményes mértékû illetékben részesülhet az, aki már új lakása vásárlásakor tudja, hogy a régit egy éven belül eladja és errõl a megvásárolt lakás illetékének kiszabásáig nyilatkozik.

A fizetõs utak „foglyai” február végéig éves matricával „kiválthatják” magukat.

2015. január 1-jétõl csökkenthetõ az adóalap az elsõ házasok kedvezményével. A kedvezményt igénybe veheti minden olyan házaspár, akik 2014. december 31. után kötöttek házasságot és legalább az egyik fél elsõ házasságát köti. A kedvezmény összege jogosultsági hónaponként 31 250 forint.

A jövõ év közepétõl könnyebb lesz állami támogatással ingatlant vásárolni.

Országosan több mint ezer helyen vehetnek igénybe a diákok 5-50 százalékos kedvezményeket a megújult diákigazolvánnyal.

Május végén 22 800 olyan nyugdíjbiztosítási szerzõdés élt, amelyre ez év elejétõl jár a személyi jövedelemadó (szja) kedvezmény – nyilatkozta Binder István, az MNB felügyeleti szóvivõje hétfõn az MTI-nek.

Az Erzsébet-program Európa-szerte az egyik legsikeresebb kezdeményezés, amely az állam szociális érzékenységérõl tanúskodik – mondta a kormányszóvivõ csütörtökön Zánkán. Kurucz Éva közlése szerint az idén a 400 ezredik pályázó élhet a program kínálta lehetõségekkel.

A hûségkártyás programoknál ezer forint kedvezmény eléréséhez legalább ötvenezer, de akár több százezer forintot is el kell költeni. Cserében a cégek lényegében ingyen jutnak vagyonokat érõ fogyasztói adatbázisokhoz, akik így azt is könnyen fel tudják térképezni, hogy kinek melyik a kedvenc bora.

« 1. oldal »