2024. március 29. Péntek, Auguszta.
 

Bár az egészséges életmód alapkellékeként reklámozzák az ásványvizeket, az Egyesült Államokban már a Coca-Cola és a Pepsi keres a legtöbbet az ásványvízbizniszbõl. Magyarországon szintén évrõl évre több palackozott víz fogy, a Coca-Cola nálunk is jól profitál ebbõl.

A Coca-Cola már nem gyárt 2 literes palackot, a boltokból lassan elfogynak a készletek, a jövõben már csak 1,75 literest lehet vásárolni. Nyár végén ugyanígy váltják majd a 2,25 literes palackok a 2,5 litereseket. Sok üzlet akciózza a 2 literes kiszerelést, így lehet olyan hely, ahol a nagyobb palack olcsóbb, mint a kisebb. A kisebb palackokban nemcsak a kóla kevesebb, de a buborék is, 14,3 millióval. A méretcsökkentéssel együtt a Coca-Cola két százalékkal emelte a literenkénti árat.

« 1. oldal »