A valóságos üzletek és e-kereskedelem szoros együttélését igazolta a felmérés.
Amikor élelmiszer és ital vásárlására gondol, a magyar internet-használó fogyasztók jó egyharmada szándékozik online eszközt is igénybe venni a következõ hat hónap során, hogy tájékozódjon vagy beszerezzen valamit. Lényegében ugyanekkora arányt tárt fel a vizsgált harmincegy európai ország átlagában is a Nielsen felmérése.
Ruhát, cipõt
Legfogékonyabbak a magyar internetezõ fogyasztók e-kereskedelemre ruházati cikk és cipõ mellett szórakoztató elektronikai készülék, továbbá mobiltelefon esetében. Ezekkel kapcsolatban válaszadó honfitársaink több mint fele tervezi igénybe venni a világhálót hat hónapon belül azért, hogy informálódjon vagy vásároljon. Utánuk az utazás/szállásfoglalás következik. Élelmiszer és ital a középmezõnybe tartozik ebbõl a szempontból. Ha az európai átlagot nézzük, ott is a ruházati cikk és cipõ vezet, amit a válaszadók több mint kétharmada nevezett meg. Utána a sorrend, kétharmad körüli aránnyal utazás/szállásfoglalás, repülõjegy, valamint belépõjegyek vásárlása. Élelmiszer és szomjoltó ital a rangsor alsó ötödében helyezkedik el.