Jövõ héttõl már országszerte kapható lesz a Fradi-energiaital, a labdarúgócsapat legújabb italmárkája - jelentette be az FTC Labdarúgó Zrt. vezérigazgatója szombat este a Pécs elleni hazai bajnoki mérkõzés elõtt tartott budapesti sajtótájékoztatón.
Orosz Pál közölte, hogy a zöld-fehérek a Fradi whisky, sör és vodka után egy energiaitalt is piacra dobnak ezzel a márkanévvel, mégpedig a Hell céggel együttmûködve. A Hell százszázalékos magyar cég, és ahogy a Ferencváros, szintén komoly nemzetközi babérokra tör - indokolta az együttmûködést a vezérigazgató, aki hozzátette, a termék megfizethetõ árú lesz.
Mivel egy közvélemény-kutatás szerint a Ferencvárosnak több mint egymillió szimpatizánsa van Magyarországon, ezért bíznak abban, hogy a többi Fradi-italhoz hasonlóan ez is sikeres lesz, fõleg a fiatalok körében.
Tóth Eszter Anna, a Hell Energy Magyarország Kft. szóvivõje szerint a közös munka eredménye egy tartósítószertõl mentes, impulzív, lendületes, fiatalos termék lett, amely kellõen passzol az FTC hírnevéhez.
A sajtótájékoztatón elhangzott, hogy az energiaitalt egy profi reklámfilmmel és komoly kampánnyal fogják bevezetni. A tv-csatornákon is hamarosan látható 20 másodperces filmben fõszerep jutott Thomas Dollnak, a Ferencváros vezetõedzõjének, de a csapat több meghatározó játékosa, így Böde Dániel, Vladan Cukic és Gyömbér Gábor csapatkapitány is rész vett a forgatáson.