Kevesebbet fognak �rni a Facebook l�jkjaiForrás: origo.hu
Utolsó módosítás: 2015-07-10 10:42:39 Nyomtatás - Hír webcíme: www.biharlap.hu/hir/19454
Címkék: Belf�ldi h�rek, K�Z�SS�GI OLDAL, REKL�M, MARKETING, HIRDET�S, FACEBOOK
M�dosul a Facebook rekl�mpolitik�ja: a l�jkok �s megoszt�sok t�bb� nem �rnek semmit.

Cs�kkenti a Facebook-megoszt�sok �s –l�jkok �rt�k�t a k�z�ss�gi oldal. A port�lon megjelen� hirdet�sek�rt csak akkor kell majd fizetnie a c�geknek, ha a felhaszn�l�k teljesen �j tartalomra jutnak rajtuk kereszt�l.

Azaz megnyitnak egy weboldalt, megn�znek egy vide�t, esetleg let�ltenek egy alkalmaz�st.

A l�jk �s megoszt�s gombok sz�mtalan weboldalba �p�ltek be az �vek folyam�n, �rt�k�k pedig emiatt csak anyagi �rtelemben null�z�dik le.

Nagyon sokszor t�vesen l�jkolunk.

Forr�s: PhotoAlto/Sigrid Olsson

A�Facebook szerint a tov�bbiakban is seg�tik majd felm�rni, hogy mennyire n�pszer� egy adott tartalom.

A v�letlen l�jkol�k hib�ja

A k�z�ss�gi oldal szerint az �j rekl�mpolitik�ra az�rt van sz�ks�g, mert egyre t�bb felhaszn�l� kattint v�letlen�l valamilyen hirdet�sre. Az �ltaluk gener�lt sz�mok pedig �rtelemszer�en csak a statisztik�k roml�s�t vonj�k maguk ut�n,nem k�pviselnek anyagi �rt�ket.

A c�g szerint az � c�ljuk az, hogy hirdet�ik a legeffekt�vebben �rhess�k el �zleti c�ljaikat. Ez pedig csak �gy �rhet� el sz�mukra, ha min�l relev�nsabb c�lcsoportot sz�l�thatnak meg.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Véleménye van? Írja meg!