Utolsó módosítás: 2014-05-29 12:07:04 |
|
Az elmúlt év nyertese a kereskedelmi statisztikák szerint a táblagép volt. A 15-59 éves korosztály mintegy 78 százaléka használja már legalább heti rendszerességgel az internetet. Bár a fejlõdés ezen a téren már nem túlságosan dinamikus, a GfK internetezési szokásokat vizsgáló Digital Connected Consumer felmérésébõl kiderül egyebek mellett, hogy az internethasználat egyre nagyobb arányban mobil eszközökön zajlik. Mobilinternet
A GfK legfrissebb „Digital Connected Consumer” felmérése alapján az elmúlt egy év legjelentõsebb folyamata a mobilinternet-használat jelentõs elõretörése volt. Mind az eszközellátottság, mind a használat terén dinamikus növekedés volt megfigyelhetõ a 15-59 éves korosztályban. A tavalyi 49 százalékról 54 százalékra nõtt az okostelefonnal és még ennél is jelentõsebben, 11-rõl 19 százalékra emelkedett a táblagéppel rendelkezõk aránya. A folyamat elõrehaladása a hagyományos eszközökkel való ellátottság csökkenésében is megmutatkozik. A hagyományos PC-k jelenléte a háztartásokban tovább esett.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|