Utolsó módosítás: 2015-01-20 10:51:19 |
|
A szakmai díj mellett közönségdíjat is kiosztanak, amire még január 28-ig lehet szavazni. – Városunk elsõ márkája, a Nánási Portéka, mint helyi védjegy a magyar programok közül egyedüliként bekerült az európai Közös Agrárpolitika (KAP) Kommunikációs Díj esélyesei, ezzel együtt a legjobb három közé – jelentette be sajtótájékoztató keretében Szólláth Tibor, Hajdúnánás város polgármestere.
A hajdúnánási termékek piacra jutását, megismerését segítõ marketingkampányt „A közösség/nyilvánosság felé való kommunikáció” kategóriában nevezte az EMKA Tanácsadó Kft. A díjak átadására valamint a projekt szakmai bemutatása január 29-én lesz Brüsszelben, akkor derül ki, hogy a spanyol, a brüsszeli vagy a magyar projekt lesz-e a befutó. A szakmai díj mellett közönségdíjat is kiosztanak, melyre január 28-ig lehet szavazni. Megismerhetik a várost
Szólláth Tibor a január 15-i sajtótájékoztatón a verseny nívósságát, eddigi eredményét emelte ki, hiszen ez az elsõ olyan magyar védjegy, amely dobogós helyezést ért el a megmérettetésen. Ezen az eseményen keresztül nagyon sokan megismerhetik Hajdúnánást és azt a remek terméket, amirõl eddig is hittük, s bíztunk benne, hogy beváltja a hozzá fûzött reményeket, hiszen ezek a portékák egytõl-egyik a nánási emberek szorgalmát, kitartását bizonyítják – tette hozzá polgármester.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|