Utolsó módosítás: 2014-09-17 19:48:00 |
|
Az Amerikában és Angliában már sikeresen mûködõ “helyfüggõ mobilmarketing” szolgáltatást elsõként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévõ Deutsche Telekom, a megoldás technikai hátterét az IT Services Hungary Kft. (ITSH) biztosítja – tájékoztatta a társaság szerdán az MTI-t. Az ITSH és a Magyar Telekom összefogásával létrejött szolgáltatás az adott üzlet közvetlen közelében jelzi a mobiltelefon tulajdonosának, hogy ott olcsóbban vásárolhat.
A program kidolgozása egy éve kezdõdött, a rendszert négy hónapon át 25 multinacionális céggel tesztelték, abba mintegy 50 ezer ügyfelet vontak be. A fogyasztók és a hirdetõk közötti kommunikációt “újragondoló” megoldás a T-Systems International fejlesztése.
A Magyar Telekom abban bízik, hogy az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. A tárgyalások hamarosan megkezdõdnek – tájékoztatott az ITSH.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|