Utolsó módosítás: 2015-03-01 10:57:06 |
|
Méltányos eljárásra számíthatnak a rendkívüli helyzetben a Buda-Cash ügyben érintett ügyfelek - közölte az E.on csoport pénteken. A DRB banknál zárolt számlával rendelkezõ, és közüzemi számláikat korábban arról befizetõ lakossági ügyfelek esetén az E.on csoport automatikusan 30 napos késedelmet engedélyez. Ez vonatkozik az átutalással, illetve a csoportos beszedési megbízással teljesítõ ügyfelekre. A közlemény szerint az érintettek errõl írásban is tájékoztatást kapnak.
Akik befizetéseiket csekken teljesítik, de pénzükhöz nem jutnak hozzá a számlazárolás miatt, egyedileg fordulhatnak kérelemmel az energiaszolgáltató ügyfélszolgálatához személyesen vagy telefonon. Õk az E.on csoport általános méltányossági kedvezményét vehetik igénybe, amely egyszeri 30 napos haladékot biztosít számukra, a február 24-ét követõen esedékes számlák esetében.
A befizetési határidõ automatikus meghosszabbítása a versenypiaci ügyfelekre nem vonatkozik. Esetükben egyedi megállapodással állítható be a 30 napos fizetési haladék, vagy a maximum május 30-ig engedélyezett részletfizetéses türelmi idõ - hívta fel a figyelmet az E.on, hozzátéve, hogy az ügyfélkörrel a szolgáltató munkatársai személyesen is egyeztetnek.
Az E.on csoport kéri ügyfeleit, hogy a tartozások felhalmozódásának elkerülése érdekében még a számlák lejárata elõtt, idõben forduljanak kérésükkel az ügyfélszolgálathoz, illetve a kijelölt kapcsolattartókhoz.
Korábban az Elmû-Émász azt közölte, hogy a társaságcsoport általános szabályai szerint részletfizetést, esetleg halasztást kérhetnek azok az ügyfelek, akik a DRB bankcsoport bankjainál megszabott kifizetési limit miatt két hónapon belül nem tudják rendezni villanyszámlájukat. Az ügyfélszolgálatokon egyénileg bírálják el, hogy a kérelmezõ megfelel-e a feltételeknek.
Boross Norbert, a társaságcsoport szóvivõje elmondta: ha valakinek az jelent gondot, hogy banki átutalással nem megoldható a villanyszámla kifizetése, akkor kérhet postai csekket a szolgáltatótól, illetve fizethet például az internet segítségével. A szóvivõ is arra hívta fel a figyelmet, hogy ha valaki nehéz helyzetbe kerül, célszerû mielõbb felvenni a kapcsolatot az áramszolgáltató ügyfélszolgálataival.
A Tigáz Zrt. tájékoztatása szerint szerint a gázszolgáltató minden tõle telhetõ módon segíteni fogja azokat az ügyfeleit, akiknek a vizsgálat miatt idõszakosan pénzügyi nehézségei lettek, és ezért nem tudják rendezni a gázszolgáltatás díját.
A társaság arra kéri bajba került fogyasztóit, hogy ha a Buda-Cash ellen folyó eljárás miatt fizetési problémáik vannak, akkor azt szükség szerint idõben jelezzék az ügyfélszolgálatokon. A Tigáz bízik abban, hogy hozzájárulhat az önhibájukon kívül nehéz helyzetbe került ügyfelei problémáinak mielõbbi rendezéséhez, az érintett ügyletek beazonosítása már folyamatban van - közölte a szolgáltató.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|