Utolsó módosítás: 2015-03-14 19:19:03 |
|
Az ENKSZ Elsõ Nemzeti Közmûszolgáltató Zrt.-hez tartozó Fõgáz Zrt. segíti azokat az egyetemes szolgáltatásban lévõ ügyfeleit, akiknek a Buda-Cash Brókerház vagy a Quaestor Zrt. károsultjaként átmeneti nehézségeik adódnak a gázszámlák kifizetésében, és a kapcsolódó bankok jelenleg folyó hatósági vizsgálata miatt nem férnek hozzá bankszámlájukhoz - tájékoztatta a társaság pénteken az MTI-t. A méltányossági kedvezmény igénybevételéhez az állami tulajdonú Fõgáz kéri érintett ügyfeleit, hogy esetleges fizetési nehézségeiket idõben jelezzék a társaság ügyfélszolgálati pontjain. A társaság minden esetet egyedi eljárás alapján kezel.
A Fõgáz valamennyi ügyfélszolgálati elérhetõsége megtalálható a www.fogaz.hu oldalon. A telefonos ügyfélszolgálat a 06 40 474 474-es számon fogadja az ügyfelek beérkezõ hívásait - hívták fel a figyelmet a közleményben. Korábban az E.on csoport is közölte, hogy méltányos eljárásra számíthatnak a rendkívüli helyzetben a Buda-Cash ügyben érintett ügyfelek.
A Tigáz is arról tájékoztatott, hogy a gázszolgáltató minden tõle telhetõ módon segíteni fogja azokat az ügyfeleit, akiknek a vizsgálat miatt idõszakosan pénzügyi nehézségei lettek, és ezért nem tudják rendezni a gázszolgáltatás díját.
Az Elmû-Émász arra hívta fel a figyelmet, hogy a társaságcsoport általános szabályai szerint részletfizetést, esetleg halasztást kérhetnek azok az ügyfelek, akik a DRB bankcsoport bankjainál megszabott kifizetési limit miatt két hónapon belül nem tudják rendezni villanyszámlájukat.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|