Utolsó módosítás: 2014-04-26 10:50:09 |
|
Az eddigi legmagasabb színvonalat érte el az utaskiszolgálás minõsége az elsõ negyedévben a budapesti repülõtéren - közölte a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülõtér üzemeltetõje csütörtökön az MTI-vel. A repülõtér az ACI (Repülõterek Nemzetközi Tanácsa) által szponzorált ASQ (repülõtéri szolgáltatás-minõségi) felmérésén 4,04 pontos eredményt ért el, miközben az európai repülõterek átlaga ugyanebben az idõszakban 3,85 volt.
Az elsõ negyedévben a Budapest Airport a szolgáltatási színvonal terén bekerült az európai repülõterek élmezõnyébe, ami a repülõtér-üzemeltetõ egyik kiemelt, hosszú távú célja volt - olvasható a közleményben.
Az ASQ felmérés keretében az utasok egytõl öt pontig terjedõ skálán értékelik a repülõtér szolgáltatásait 33 különféle területen. A budapesti repülõteret használó utasok különösen magasra értékelték a biztonsági személyzet alaposságát és udvariasságát, illetve a biztonsági ellenõrzõ ponttól a beszállítókapukig megteendõ rövid távolságot. Elismerõen nyilatkoztak a Budapest Airport szerint a légikikötõ tisztaságáról és atmoszférájáról is.
Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója a közlemény szerint azt mondta, az elismerés újabb ösztönzést ad ahhoz, hogy a régióban a legjobb szolgáltatási színvonalat nyújtsák.
Az ACI 2006-ban hozta létre az utasok véleményén alapuló repülõtéri szolgáltatás minõségének felmérését, amelyben 50 ország 280 repülõtere vesz részt, 2013-ban 350 ezer utast kérdeztek meg beszállás elõtt arról, hogy mennyire elégedettek a repülõtér szolgáltatásaival.
A minden hónapban elkészülõ felmérést azonos módszertan alapján, a repülõtér-üzemeltetõktõl függetlenül bonyolítják le.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|