2024. május 16. Csütörtök, Mózes, Botond.
 
Csak 2020 után folytatódik az M0-s építéseForrás: richpoi.com
Utolsó módosítás: 2014-07-01 12:37:16
Az M0-s autóútnak a 10. számú fõúttól az 1. számú fõútig tartó továbbépítése csak a 2020-2027. közötti uniós költségvetési ciklus elsõ felében indulhat el - közölte a beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztõ (NIF) Zrt. hétfõn az MTI-vel.

Az M0-s említett szakaszának nyomvonalára elõzetes környezeti vizsgálati dokumentáció készült, amely 5 lehetséges alapváltozatot, illetve azok kombinációit tartalmazza. A környezetvédelmi hatóság erre adott véleménye alapján a következõ lépésben környezeti hatástanulmányt kell készíteni.

A hatóság véleményében foglaltak alapján a hatástanulmány 3-4 lehetséges változatot vizsgál majd részletesen. A jelenlegi ütemezés szerint - eredményes közbeszerzés és a forrás rendelkezésre állása esetén - a környezetvédelmi engedély megszerzése 2016. õszére várható.

A nyomvonal-változatok a 11. számú fõút és a 10. számú fõút végcsomópontjától indulnak, innen - különbözõ vízszintes és magassági vonalvezetéssel - egy körülbelül 500 méter széles sávban haladnak a fõváros közigazgatási határának térségében. A nyomvonal hossza mintegy 18 kilométer, aminek több mint a fele - szakaszosan - alagútban vezet. A nyomvonallal érintett települések: Solymár, Budapest II. kerület (Pesthidegkút, Budaliget), Nagykovácsi, Remeteszõlõs, Budakeszi, Biatorbágy, Budaörs.

Az M0-s folytatása 2x2 forgalmi sávos, leálló sávval ellátott lesz. A két pályát elválasztó sáv különíti el egymástól.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!