2024. május 5. Vasárnap, Györgyi.
 
Fokozottan ellenõriz a rendõrség: kampány indulForrás: richpoi.com
Utolsó módosítás: 2014-07-03 12:42:23
Közlekedésbiztonsági kampány indít Magyarországon egy ismert skót whiskymárka. A Forma-1-es Magyar Nagydíjig tartó program célja, hogy felhívják a figyelmet az alkoholfogyasztás veszélyeire. A kampány idején a rendõrség fokozott ellenõrzéseket tart, hogy kiszûrjék a forgalomból az ittas vezetõket.

Soha ne igyál, ha vezetsz! - üzeni a magyar autósoknak az ismert whiskymárka a felelõsségteljes alkoholfogyasztást népszerûsítõ reklámfilmjében. A most kezdõdõ és egy hónapig tartó kampányban Michelisz Norbert Európa-kupa gyõztes autóversenyzõ is részt vesz.

A kezdeményezéshez bárki csatlakozhat, aki ráírja a nevét a kampány jelmondatát viselõ autóra. A szervezõk azt szeretnék, ha egy hónap múlva több ezer aláírás borítaná a kocsit. A Forma-1-es futamok kommentátora, Szujó Zoltán az elsõk között csatlakozott.

A Soha ne igyál, ha vezetsz! címû kampányt a rendõrség is támogatja.

Szécsi Tibor, a BRFK fõosztályvezetõje azt mondta, az elmúlt évben 1662 személyi sérüléses közúti közlekedési balesetet okozott ittas jármûvezetõ, vagyis a rendõrségnek 1662 oka van arra, hogy folytassa ezt a baleset-megelõzési tevékenységet.

A kampány idején a rendõrség fokozott ellenõrzéseket tart az ittas vezetõk kiszûrésére. Egy nap alatt tizenhat ittas jármûvezetõt ítéltek el CeglédenEgymással kommunikáló autók járhatják az amerikai utakat 2017-reFelmentették tisztségébõl az ittas vezetésért elítélt bírót

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!