Utolsó módosítás: 2014-08-10 13:38:06 |
|
Mosószernél, öblítõnél és dezodornál kiemelkedõen kedvezõ a trend. Kedvezõen alakulnak idén az élelmiszer-kiskereskedelemben a trendek háztartási vegyi árunál és kozmetikumnál. Forgalmuk az elsõ félév során – értékben – mintegy 158 milliárd forintot ért el, ami 6 százalékkal nagyobb, mint tavaly január-június között. Mennyiség szempontjából pedig több évi csökkenés után, most 2 százalék pluszt regisztrált a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe. Átlag felett…
Átlag felett nõtt a boltok bevétele és az eladott mennyiség is a legnagyobb forgalmú tíz vegyi és kozmetikai termék közül mosószerbõl, öblítõbõl, továbbá dezodorból. Szintén a legutóbbi két elsõ félévet tekintve, a többi termék közül kiemelkedik az értékben mért bolti forgalom növekedési üteme például konyhai törlõkendõbõl, dekor kozmetikumból, fogkefébõl és szájvízbõl. Mennyiség szempontjából a vegyi áruk és kozmetikumok átlagát jóval meghaladó arányban adtak el többet például toalett papírból, tusfürdõbõl, szappanból és borotvapengébõl. A kedvezõ változás egyik lényeges oka, hogy erõsödik a magyar fogyasztók bizalma.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|