Utolsó módosítás: 2016-09-01 18:47:47 |
|
Az elsõ félévben, fõleg a sportesemények miatt 18 százalékot nõtt a hazai online kiskereskedelem, áll a GKI, és az Árukeresõ felmérésében. Ez 131 milliárdos forgalmat jelent, fõleg a második negyedév volt igen erõs. Száz látogatásból átlagosan 2,1 vásárlás valósul meg. Itt a legjobb a számítástechnikai szektor, itt 2,6 vásárlás jön össze százból, leggyengébb a kert, otthon terület, ahol csak 1,4. Bevétel szempontjából a szórakoztató elektronikát emelték ki, ami az Eb alatt nagyot növekedett, tavalyhoz második negyedévhez képest idén majdnem másfélszer annyi ilyen holmi ment el a neten.
Nagy változás volt még, hogy a cégek nagyon mennek a Facebookra, már 78 százalékuk fenn van, és egyre többen próbálnak az amerikai cégnél hirdetni is. Egyébként nagyjából a webáruházak kétharmadának van marketingterve, de ezek inkább egy-egy kampányt jelentenek.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|