Utolsó módosítás: 2018-02-16 18:17:13 |
|
A gyártók állnak a háttérben. Árat emeltek a nagy sörgyártók az elmúlt hetekben – írja piaci forrásokra hivatkozva az Agrárszektor. A külföldi tulajdonban levő három nagy magyarországi cég ugyan nem nyilatkozik az árazási stratégiáról, de a kereskedőktől származó információk szerint 4-5 százalék körüli drágulás látszik a Heineken, a Dreher és a Borsodi áraiban – olvasható a cikkben.
Ez egy 200 forintos sörnél 8-10 forintot jelent, egyes sörféleségek átadási ára azonban ennél nagyobb mértékben is növekedett.
A Dreher Sörgyárak Zrt. az áremelést az alapanyagok – például a mezőgazdasági termékek, az alumínium – drágulásával, illetve a magasabb bérekkel magyarázta a lapnak, de hozzátette azt is, hogy a termékek fogyasztói árát az üzletek, vendéglátóegységek határozzák meg. Az Agrárszektor szerint a közelmúltban tapasztalható bolti áremelésben a gyártói drágítás játszott szerepet.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|