2024. április 26. Péntek, Ervin.
 
Új saját márkát vezet be a CBAForrás: index.hu
Utolsó módosítás: 2018-12-01 19:25:58
Címkék: Bihari hírek
A következő időszakban jó pár helyen fejlesztenek, például az online kereskedelemben igyekeznek nagyobb piaci szeletet kihasítani, és megújítják a CBA saját márkáját is – mondta a Portfolio.hu-nak adott interjújában Lázár Vilmos, a CBA elnöke.

 

Lázár szerint megerősödött a hazai kiskereskedelmi piacon a konkurencia, és ahogy "nagyobb teret kaptak a multinacionális láncok, át kellett alakítani az üzleti elképzelésünket, a stratégiánkat, és beláttuk, hogy nem álmokat kell kergetnünk, hanem a realitásokban gondolkodni." Lázár azt mondta, korábban az volt az álom, hogy  a hazai kereskedők kezében összpontosuljon a magyar kiskereskedelem jelentős része, de ma már erre csak akkor van esély, ha valamelyik nagy szereplő kivonulna a piacról.

Az interjúból kiderül, hogy évekkel ezelőtt, még Baldauf László elnöksége idején a CBA-nak volt egy olyan elképzelése, hogy CBA Cent néven indítanak egy hazai diszkontot, de ez végül nem jött össze, mert be kellett látniuk, hogy az a kereskedelmi nagyságrend nem áll rendelkezésünkre, amivel egy Aldi vagy Lidl rendelkezik, amelyek sok ezer egység forgalmát tudják maguk mögött.

Az interjúból kiderül még, hogy
■ A CBA Pirost jövő év elején vezetik be, frissítve ezzel a saját márkás termékeik kínálatát.
■ A munkaerőhiányra és a diszkontok magasabb bérszinvonalára az lesz a válaszuk, hogy egyre nagyobb számban vezetnek be önkiszolgáló kasszákat és fejlesztik az informatikai hátteret, de a béremelést se lehet megúszni, ezt viszont a forgalom növekedése miatt ki lehet termelni.
■ "Magyarországon 1-2 százalék az online forgalom részaránya az FMCG-ben, Közép-Európában 3-4, Ázsiában 10 százalék, de a bővülés jelentős, az OnlinePríma is évről évre két számjegyű növekedést produkál".

Borítókép: Jászai Csaba / MTI.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!