Utolsó módosítás: 2013-10-28 16:30:27 |
|
Aki azt tapasztalja, hogy nem csökkent a számláján a rezsiköltsége, forduljon az adott szolgáltatóhoz, ha pedig ez nem vezet eredményre, akkor a fogyasztóvédelmi hatósághoz – mondta az M1 Ma reggel címû mûsorában a rezsicsökkentést ellenõrzõ munkacsoport elnöke. Németh Szilárd felhívta a figyelmet arra, hogy a fogyasztóvédelem akár egyetlen lakossági bejelentés alapján teljes revíziót, vizsgálatot hajt végre. Mint mondta: sok céget így sikerült rákényszeríteni a rezsicsökkentésrõl szóló törvény betartására.
A politikus kirívó példának nevezte a Fót, Gödöllõ, Vác térségében szemétszállítást végzõ cégek esetét. Az érintett szolgáltatók indokolatlanul „új mûszaki tartalmakat” írtak a szerzõdésekbe, így például 70 literes helyett 110 literes kukákat alkalmaznak, vagy heti egyszeri alkalom helyett kétszer ürítik azokat, miközben van háztartás, ahol a kisebb kuka sem telik meg egy hét alatt sem – magyarázta.
Németh Szilárd szavai szerint azt látni, hogy sok a szolgáltató a szemétszállítás területén, ezért csökkenteni kell a számukat. A rezsicsökkentés rá fogja kényszeríteni õket, hogy nagyobb területben gondolkozzanak – jegyezte meg.
Kérdésre válaszolva kijelentette: még mindig meg kell védeni Brüsszellel szemben a rezsicsökkentést, ezért fogadott el a múlt héten politikai nyilatkozatot a parlament többsége.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|