2024. április 28. Vasárnap, Valéria.
 
A magyar lakosság alig harmada vásárol internetenForrás: haon.hu
Utolsó módosítás: 2014-07-24 13:42:08
A magyar lakosság 86 százaléka rendelkezik internet hozzáféréssel, ám mindössze 28 százalékuk vásárol rendszeresen termékeket a világhálón keresztül – derül ki az eMAG online kereskedõ felmérésébõl.

Az eMag ügyvezetõ igazgatója szerint az online kereskedelem számára nagy kihívás, hogy bár a felhasználók egyre több idõt töltenek online mobileszközökön, vásárlásra még nem használják azokat – idézi az MTI-hez eljuttatott közlemény Iulian Stanciu-t, az eMAG ügyvezetõ igazgatóját.

A megkérdezettek 61 százaléka asztali számítógépen, 57 százaléka mobiltelefonon, 55 százaléka notebookon, 17 százaléka pedig táblagépen internetezik, mitöbb az internetezõk többsége nem elégszik meg egy eszközzel, 36 százalékuk kettõt, 16 százalékuk hármat, 9 százalékuk pedig négyet is használ.

A vevõk fele asztali számítógépen, 37 százaléka pedig notebookon keresztül adja le rendelését, miközben mobiltelefonról 5 százalékuk, tabletrõl pedig 3 százalékuk vásárol.

A felmérést a Daedalus Millward Brown független ügynökség készítette az eMAG megbízásából 2014. március 27. és április 11. között a 18-55 éves lakosság körében.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!