Utolsó módosítás: 2019-03-25 20:25:06 |
|
A Z-generáció – vagyis az 1995 és 2009 között születettek – tagjainak költései egyre fontosabbak a kiskereskedelem számára. A Business Insider által megbízott SurveyMonkey Audience kutatócég, a majdnem kétezer, 13 és 21 év közötti amerikai fiatalt kérdezett meg arról, hogy hol, hogyan és mire költik a pénzüket.
A kutatás során rákérdeztek, hogy melyek azok a márkák, amelyekből az elmúlt hat hónap során vásároltak – ezek között legtöbbször a világ első számú edzőcipő-, sportruházat- és sportszergyártója, a Nike szerepelt.
Összesen 1.880 fiatal válaszolt a kérdésekre, és ez alapján az alábbi galériát készítettünk.
IllusztrációForrás: AFP/Cultura Creative/Sofie Delauw
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|