2024. április 27. Szombat, Zita.
 
Saját márkanévvel indított mobilszolgáltatást a MolForrás: richpoi.com
Utolsó módosítás: 2013-09-03 09:33:03
Saját márkás mobilszolgáltatást indított hétfõn a Mol Nyrt. a Magyar Telekom hálózatára támaszkodva - közölte a Mol.

Saját márkás mobilszolgáltatást indít a Mol, a csomag az ország 333 Mol-benzinkútján lesz megvásárolható - közölte hétfõn az olajvállalat. A cég szerint a szolgáltatás legfontosabb elõnye, hogy a Mol-kutakon az ügyfelek akár éjszaka is vásárolhatnak készüléket vagy feltölthetik az egyenlegüket. Az induláskor hagyományos és érintõképernyõs Samsung készülékeket fognak árulni a kutakon, köztük egy androidos okostelefont. A szolgálatást hamarosan regionálisan is elérhetõvé tervezik tenni - derül ki a közleménybõl. Az új mobilszolgáltatás a Magyar Telekom hálózatára támaszkodva mûködik majd. Ez is része volt a két vállalat által júliusban aláírtak stratégiai megállapodásnak.

A két vállalatcsoport között az idén júliusban létrejött stratégiai együttmûködés keretében kialakított szolgáltatás az olajvállalat szerint a Multipont Törzsvásárlóknak járó feltöltési kedvezmények, illetve az országos kúthálózatnak köszönhetõ könnyû elérhetõség miatt lehet vonzó az ügyfeleknek.

A régió olajipari vállalatai közül elsõként a Mol jelenik meg a mobilkommunikációs piacon, és a tervek szerint ez a szolgáltatás hamarosan regionálisan is elérhetõ lesz - fejti ki Horváth Dori Jenõ, a Mol magyarországi kiskereskedelmi igazgatója a közelményben. A Mol Mobile szolgáltatást a társaság töltõállomásain lehet megvásárolni, a készülékkínálatban az induláskor hagyományos és érintõképernyõs Samsung készülékek lesznek elérhetõek. A közlemény szerint a lépés illeszkedik a Mol magyarországi stratégiájába, amely bõvíteni kívánja a töltõállomásokon kínált szolgáltatások körét. Ennek keretében indult például a Magyar Postával közösen a Postapont szolgáltatás, a kerékpárosokat megcélzó bringaprogram és a használt sütõolaj begyûjtését célzó akció is.

Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom vezérigazgatója és Hernádi Zsolt, a Mol elnök-vezérigazgatója júliusban írtak alá egy stratégiai megállapodást a két vállalat között. A megállapodás az értékesítés, a kiskereskedelem, az energia-kiskereskedelem és az informatika területét érintõ együttmûködésekrõl szól. A stratégiai dokumentum többek között szándéknyilatkozatot is tartalmaz a különbözõ kis- nagykereskedelmi szolgáltatások bõvítésérõl és további kereskedelmi együttmûködések lehetõségeirõl, valamint az informatikai és távközlési szolgáltatások területérõl. Emellett a két vállalat megvizsgálja, hogyan tud a jövõben együttmûködni a régiós piacokon.

A MOL-nál az új szolgáltatás célja nyilvánvalóan a benzinkutaknál lévõ shopok forgalmának növelése. Ezek forgalmának korábban jelentõs részét a dohánytermékek értékesítése adta, az ebbõl adódó kiesést igyekszik a társaság most pótolni. Hasonló próbálkozást eddig két kereskedelmi lánctól, a Tesco-tól és a Lidl-tõl láthattunk itthon, azonban egyelõre nem sikerült átütõ sikert elérnie ennek a két vállalatnak. Könnyen elképzelhetõ, hogy a társaság a régió több olyan országában is megjelenne saját mobilszolgáltatással, ahol rendelkezik töltõállomás hálózattal. Ehhez a forgatókönyvhöz egyébként tökéletes választásnak tûnik a Telekom, hiszen anyacége, a Deutsche Telekom a térség országaiban szintén rendelkezik érdekeltségekkel.

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!