2024. április 30. Kedd, Katalin, Kitti.
 
Októbertõl ide fordulhatnak a bajba került hitelesekForrás: richpoi.hu
Utolsó módosítás: 2013-10-06 10:04:59
Mai hír, hogy Doubravszky György lehet a pénzügyi fogyasztóvédelem feje az MNB-ben. De mi lesz az eddigi panaszokkal és a levelet pontosan kinek is címezzék azok, akik elégedetlenek a bankjukkal?

A Magyar Nemzeti Bank szerint az október elsejétõl mûködõ rendszer világos felhatalmazást, s kereteket ad az eddigi felügyeleti fogyasztóvédelmi munka folytatására, s e tevékenység integrálására a Magyar Nemzeti Bankba (MNB) - mondta el kérdésünkre a MNB sajtóosztálya. Sajtóértesülések szerint ennek a fogyasztóvédelmi tevékenységnek lehet a feje Doubravszky György.

Az MNB szerint a fogyasztóvédelmi munka zavartalanul folytatódik a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) és a jegybank integrációja után is, sõt szerintük tovább javuljon annak minõsége.

Bármikor van kihez fordulni

Legalábbis az a cél, hogy mindenki így érezze, ha pénzügyi szolgáltatóval szemben panasza van. A Pénzügyi Békéltetõ Testület tevékenysége is az eddig megszokott keretek között folytatódik, ugyanakkor átgondolandó, hogy a testületnek akár az eddiginél is erõsebb hatásköre legyen - mondta el kérdésünkre a Nemzeti Bank szóvivõje.

Hol lehet panaszkodni?

A panaszokat 2013. október 1-jétõl az alábbi elérhetõségeken lehet benyújtani:

Ügyfélszolgálat címe (személyes megkeresések):
1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)
Postacíme:
Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest
Telefonszáma:
06-40-203-776

A már korábban (még a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez) benyújtott, de még le nem zárt panaszok feldolgozása folyamatos, az ügyfélszolgálati munka zavartalanul folytatódik tovább - írta a sajtóosztály..

Hozzászólások
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
Hasonló hírek 
Kedvenc hírek
Ön még nem rakott semmit a kedvencek közé!