Utolsó módosítás: 2010-01-18 18:52:37 |
|
Az év második felében felújítják az állomás épületében a várótermet, a mellékhelyiségeket, kicserélik, illetve felújítják a bútorzatot, valamint burkolatcserét is végrehajtanak. Milyen változások lesznek még a buszállomáson? Pajna Zoltán alpolgármester úgy nyilatkozott, az önkormányzat tervet készíttetett az építési engedély megszerzése érdekében, jelenleg pedig a fejlesztési terület nagy részét használó MÁV Zrt-vel illetve az engedélyezésben eljáró hatósággal folyik az egyeztetés a tervekrõl.
Korábbi látványtervek itt!
Hozzátette: "A távolsági autóbusz-közlekedés mûködtetése egyébként állami feladat, de a szolgáltatás színvonalának javítása érdekében, az ehhez szükséges fejlesztések megvalósításában Debrecen város önkormányzata is jelentõs szerepet vállalt eddig is, és a fog vállalni a késõbbiekben is.
A távolsági járattal közlekedõknek azonban nem kell sokáig várnia, hogy jobb körülmények fogadják õket az autóbusz-állomáson.
Balogh Gyula, a Hajdú Volán Zrt. személyszállítási igazgatója elmondta, az év második felében új, audio-vizuális utastájékoztató rendszer segít majd az eligazodásban a kocsiállásokon, amelyek mutatják majd a pontos idõt, a járat indulásának idejét és a viszonylatot, illetve hangosan is bemondja majd az információkat.
A személyesen kérhetõ utastájékoztatást is bõvíteni kívánják. Az eddigi egy ablak helyett többet, nagyobb létszámmal kívánnak üzemeltetni, különösen az ünnepeken illetve forgalmas idõszakokban.
A váróteremben lévõ utastájékoztató táblát felújítják, illetve kicserélik. A Szoboszlói úti ügyfélszolgálati irodát áthelyezik a buszpályaudvarra. Tervezik még különbözõ méretû, automata csomagmegõrzõk elhelyezését a területen.
Emellett felújítják az állomás épületében a várótermet, a mellékhelyiségeket, kicserélik, illetve felújítják a bútorzatot, valamint burkolatcserét is végrehajtanak.
Balogh Gyula elmondta, december elsejétõl a pályaudvaron tartózkodók érdekében biztonsági õröket alkalmaznak a területen. Ennek már érezhetõ a hatása, több pozitív visszajelzés is érkezett hozzájuk ennek kapcsán az utasoktól.
A személyszállítási igazgató elismerte, hogy a közel negyven éves létesítmény kinõtte magát, és több kocsiállásra lenne szükség a zsúfoltság megszüntetésére, de nincs lehetõségük terjeszkedni. Forgalomszervezéssel próbálják enyhíteni a zsúfoltságot, például a hosszabb kiállási idejû autóbuszokat a társaság telephelyére irányítják parkolás céljából.
A munkálatok elkezdésének még nincs meg a pontos idõpontja, illetve a költségekrõl sem tudtak még pontos információval szolgálni a Hajdú-Online számára.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|