Utolsó módosítás: 2015-05-07 19:11:02 |
|
Az utóbbi napokban nõtt az ügyfélérdeklõdés a Raiffeisennél – közölte a pénzintézet szerdán az MTI kérdésére, kiemelve, hogy elsõsorban értelmezési kérésekkel fordulnak hozzájuk az ügyfelek, hiszen a jogszabályi mintának megfelelõen nagyon komplexek a kiküldött értesítõ levelek. A Raiffeisen kifejti, hogy fõként a lejárt hitellel rendelkezõk érdeklõdnek, mivel nyilatkozni kell, hogy hova kérik a visszajáró pénzt; ez néhány hétig még extra forgalmat fog jelenteni.
A bank minden esetben azt javasolja, hogy az ügyfelek a készpénzkifizetés helyett az átutalást válasszák, mivel ez esetben nem kell kétszer bemenni a fiókba. A nyilatkozat megtétele után van egy operatív feldolgozási idõ, ezután vissza kell jönni a tényleges pénzfelvét miatt, illetve ha nagy összegû a felvét, akkor azt is elõre be kell jelenteni – írta a Raiffeisen.
Még nem érkezett hozzászólás ehhez a témához.
|